Tomt i lägenheten...

Nu är Malin i Köpenhamn på viktigt möte så jag är ensam i lägenheten. Imorgon börjar jag i skolan... Idag var jag och kollade på skolan så nu vet jag var den ligger. Det är i en gammal fabrikslokal precis bred vid Turning Torso. I morgon får jag se hur det ser ut inuti. K3 heter byggnaden; Kultur, konst och kommunikation.

Ska nog åka och handla snart, idag blir det tacos till middag. I morgon måste jag nog ställa alarm för i morse sov vi som stockar till halv tolv då Stina ringde och väckte oss. Hade hon inte ringt så kanske Malin hade försovit sig!

Förresten har jag bokat en hemresa, kommer hem den fredagen den 9:e oktober och stannar till måndagen. :)

 

Igår städade vi lite:

Ha de så bra! Puss Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0