Märkte inte ens att de va helg...

Helgen har varit ganska händelselös eftersom jag har jobbat. Har varit hemma och myst med mamma på kvällarna och arbetat på dagarna. Igår var vi på BJ på en söndag, det var spännande. Jag var supersmart och tog bilen och sen drack jag alkohol. Då får man gå hem utan jacka, för den var man så smart att man lämnade hemma eftersom man skulle åka varm bil hem.

Idag fick jag mitt hyreskontrakt från studentlägenheten och man får varken ha husdjur eller inneboende så jag får gömma Malin ifall någon skulle komma och kolla.... Iallafall känns den fräsch och bra och så men jag tror jag vet varför den är så billig nu, Segevång ligger tydligen "lite avsides" enligt en student där nere.  Men skitsamma, det ligger iallafall mittemot en fin park, som ingen verkar ha hört talas om ioförsig. 



 
Mitt nya hem.

 

Den jättefina parken Beijers park.

 

 

Idag har jag och Malin och Josef varit ute på en spontanfotografering, det blev jättefina bilder :) Trevlig dag som tillochmed ledde oss till Thuns och jag smakade på vete för första gången. Mitt schema har kommit också, Grafisk Design 1 tre gånger i veckan hela hösten. Längtar!

 

Nu ska jag sova, ska inte upp 05.00 och släpa mig till jobbet, känns för underbart. Fast jag gillar mitt jobb, men jag hatar tiderna.  I höst börjar mina föreläsningar 10.00 för det mesta:) YES!

 

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0