Ensamt i lägenheten...

Idag flyttade jag och Malin, eller jag hjälpte till och Malin flyttade, till Köpenhamn. Tråkigt att bo själv men det är kul för Malin att äntligen få komma till Köpenhamn. Idag har jag kört i storstad första gången... det var inte lätt. Och fan va det tog tid, en hel timme till Malins jobb och det kan hon cykla på en kvart tror jag... och GPS-tanten visste inte om att det var enkelriktat överallt... hon ville att jag skulle göra U-svängar hela tiden mitt i allt kaos... idiot!

Nu känns det som ett slott här, 18 kvadrat SJÄLV, yeaaaah! Nä nu måste jag sova, ska rita ihjäl mig imorgon innan utställningen. Puss och godnatt

 

Många fina minnen från våran tid som roomies. Kommer aldrig glömma när vi var två på 18 kvadrat...


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah nej kommer aldrig heller glöma oss två på 18 kvm. Kan vi bo så i tre mån klarar vi mycket ;) Tack för ett långt, roligt och äventyrligt pyamasparty!!! Ses om nån timme kommer och hämtar duvetvad

2009-12-02 @ 11:42:41
URL: http://kadestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0