FROST I MALMÖ

Idag vaknade jag till frost här i söder, ååå det ser så fint ut, det passar så bra till mitt överjulpyntade fönster :)

Det var min fösta tanke, min andra var: fan va jobbigt att cykla. Dessutom har vi som bor åt mitt håll tagit på oss att cykla med allt material från Drewex till vår utställning, typiskt. Det kommer bli en lång, lång, kall och hal väg till skolan, och vi börjar extra tidigt dagen till ära för att hinna med allt. Puh. Men det kommer bli kul också jag ska inte bara vara negativ...:)

Fan det är minusgrader också... blä! Yes nu gick det över till 0-gradigt :)

Nu ska jag äta frukost och sen ut i frosten! Puss

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Vi har ju haft -8 här uppe i Norrland men nu är det runt nollan igen. Hoppas det gick bra så du inte halkade omkull. Ska bli kul och träffas snart. Kramar...

2009-12-03 @ 14:14:05
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0