Tycker lite synd om mig själv...

...men som tur är är det jul och då är jag ändå alltid glad:D På en vecka har jag fått min iPod överkörd av en buss och dessutom fått ännu en datorkrash, precis lagom mellan att jag förde över och sen raderade alla filer från den förra krashens återskapning för 13 000 kr... Men nu har jag allafall en helt sprillans ny hårddisk (tyvärr helt tom) och världens plattaste iPod Nano...:)

 

Det sjukaste av allt sjukt är att min iPod fortfarande fungerar hur bra som helst, förrutom displayen som trillade av och blev vit efter en dag... och det är ju lite trögt att få in laddningssladden men det går :)

 

 

 

Nu måste jag stoppa min brorsa från att stoppa påskpynt i julgranen!

 

GOD JUL!!!!!

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kara lilla gumman vilken otur du har. Men men du ar ju inte sjalv overkord eller kraschad och det ar ju egentligen det enda som raknas. Puss och kram och God Jul :)

2009-12-24 @ 07:47:59
Postat av: Madde

Haha försökte han pynta med påskpynt? :D

2009-12-27 @ 01:39:52
URL: http://iwantnothing.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha aa, din pojkvän har inte den bästa känslan för pynt, jag brukar alltid flytta runt det som han sätter upp!

2009-12-27 @ 12:39:30
URL: http://idacolliander.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha aa, din pojkvän har inte den bästa känslan för pynt, jag brukar alltid flytta runt det som han sätter upp!

2009-12-27 @ 12:39:39
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0