Sköna skor

Tanten vi skulle måla av va ingen tant de va en gubbe som hette Bengt. Det kändes lite konstigt hela grejen, men man vande sig. Tror inte det är kroki jag vill syssla med direkt men allafall kul att ha gjort det. Nästa vecka blir det en tjej vi ska måla av...

Igår blev det klassöl på Tröls, mycket trevligt. Vi fick gratis mat för vi fick vänta så länge, det var också väldigt trevligt. Gratis räktallrik :D  Kvällen fortsatte vidare till en 25-årsfest dit vi egentligen inte var bjudna men det var riktigt trevligt iallafall.

Idag vaknade jag till strålande sol och klarblå himmel, underbart. Nu lät det som att jag var ironisk men det är sant, det var riktigt fint väder idag. Jag tog bussen ner på stan och hämtade min cykel och promenerade hemåt. Påvägen shoppade jag lite. En tjocktröja, en tröja, vantar och ett par vinterskor :) Och så reklamerade jag mina nya tajts från Gina som det gick hål i på rumpan igår, riktig partyhöjare! Jag fick nya allafall.

Ikväll åt jag och Malin på en jättemysig och billig thairestaurang och nu ska vi börja kolla på säsong 4 i OC, vi är väldigt effektiva. Vi har sett tre säsonger på två månader! Bara en kvar nu...

So long! Puss







Jag har fått ordning på väggen. Har ju bara en vägg som kan sätta saker på,
alla andra är upptagna av kök, fönster eller dörrar!


Julmys i fönstret :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken kreativ och rolig blogg du har. Kul att läsa för en gammal gudmor.KRAMAR Manne

2009-11-09 @ 14:43:31
Postat av: Ida

Tack gudmor:) Kul att jag kan underhålla :) KRAM

2009-11-10 @ 11:34:54
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0