Halloweenhelg

I lördags var det Halloween fast vi klädde inte ut oss. Men vi tog läskiga bilder med en ny sorts blixt som vi hittade på min kamera...

Det blev förfest hos Sanna och sen skulle det bli Inkonst men det var för dyrt tyckte jag och Malin och gick aldrig in. 120 kronor, rena rama rånet ju! Men det blev en mycket trevlig kväll iallafall.

Vi firade att Malin fått både jobb och lägenhet i Köpenhamn! Så vi ska flytta isär, visst blir det rymligare i sängen men det kommer faktiskt bli väldigt tomt. :( Tur att hon bara är en halvtimma bort iallafall :)

Idag har jag varit ledig så jag och Sara har hängt i västra hamnen och på stan och kollat på julpynt. Jag köpte en minijulgran. Längtar till julen :D Jag har redan börjat julpynta här, nu när jag bor hemifrån kan jag bestämma själv när jag julpyntar!

PUSS PUSS

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad bra att du tränat på pyntande.....då kan du ju fixa här också när du kommer hem :) Läckra bilder!

2009-11-03 @ 23:04:57
Postat av: Ida

Jag tänkte sno ner allt pynt hit när jag kommer hem:) Allafall lite!!! PUSS

2009-11-10 @ 11:37:05
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0