Kläder är överskattat...

Idag hade vi portfoliogenomgång och ännu mer kroki. Jag behöver inte kompletera nått i min portfolio men tyvärr blev jag underkänd på teckningsdelen på tentan (den svåra delen enligt mig) och ska göra en ny teckning hemma... Tydligen är det nått med tvåpunktsperpektiv som jag inte fattar. Men analysdelen gick det bra på :) Så IG kan jag väl  inte kalla det riktigt... Juste hon gillade jättemycket en bild som jag gjorde på utsikten av mitt fönster, hon sa att det märktes att det är med den stilen jag ritat tidigare :) fast jag har ju inte alls ritat tidigare...

 

Här kommer lite kroki från förra gången och den här gången. Det var mycket roligare den här gången för vi fick rita med kvistar och målarfärg :) Tycker det blev mycket finare idag (tjejen)... enjoy ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Vilken talang må jag säga!

2009-11-12 @ 17:32:39
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0