Kroki idag

Idag ska det komma en naken människa och posera för våran klass. Jag är fortfarande inte bekväm med tanken men antagligen kommer det vara hur naturligt som helst... hoppas jag!

Tänkte sätta mig ganska långt bak idag...

Idag får jag veta om jag klarade tentan också tror jag :)

Nu ska jag äta frukost. Malin har redan åkt till Köpenhamn för sin första dag på nya jobbet :) Sen ska jag slänga mig ut i världens ruggigaste väder, det blåser och är 3 grader. Och när det blåser i Malmö så är det storm om man jämför med Uppsalas futtiga vindpustar!

Tjo hej!


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Tjena hur gick det med nakenchocken? Och tentan? Vi har lite snö i luften men i alla fall 5 grader och blåsten är rätt svag som du sa. Nu gör jag iordning sommarens sista bröllopsbilder, kul att se sommarvärmen i bilderna. Kramar

2009-11-04 @ 16:39:47
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

Tentan har jag inte fått svar på ännu:( åå saknar sommar! Återkommer med svar om tentan imorgonkväll! kraam

2009-11-10 @ 11:36:04
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0