Uppsala

I helgen var jag hemma i Uppsala igen och hade det supermysigt. Åt massa god mat och typ en hel morotskaka och myste med familjen och myste med tjejerna. Mormor hade med sig en hel bananlåda med julpynt som hon köpt på auktion som vi barn fick ta vad vi ville av. Jag tog en hel påse full så nu är det ordentligt julpyntat här.

Jag har äntligen fått upp gardiner också, fick en gardinstång av mamma som jag var tvugnen att släpa på hela vägen till Malmö. Jag hade en skitball, multifärgad ryggsäck med saker till Malin också, kände mig precis som en scout med gardinstången som vandringsstav...

Igår sa jag hejdå till mamma också som åker till AUSTRALIEN på söndag i fem veckor. Det var lite sorgligt men vi ses snart igen...

Bye bye (som man skulle sagt Down Under)







Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gud så mysigt det blev Ida, jättefint!!! Nu kan du verkligen njuta av julen fullt ut! Jag ska julpynta i helgen, blir superkul :) Mysigt att träffas i helgen, hoppas vi hinner med en träff till innan jul! Ha det bra och sköt om dig! Kramar!

2009-11-25 @ 19:12:06
Postat av: Ida

Tack:D:D känns riktigt juligt. Hoppas du också får det fint i ditt lilla rum! Ja det hoppas jag med, det hinner vi nog på lördagen eller söndagen! PUSS OCH KRAM!

2009-11-25 @ 22:02:47
URL: http://idacolliander.blogg.se/
Postat av: Max

Haha så du åt up resten av morotstårtan, va ju en hel del de väl:p. Vi tog också en del pynt o den lilla julgranen så är riktigt juligt här med. ha de bäst see yaa

2009-11-26 @ 17:04:50
URL: http://maxcolliander.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Ja det var härligt att ses igen. Visserligen långt till nästa gång med det kommer ju fler jular och nyår.....och egentligen är det ju inte längre än vad det här är, åtminstone när jag får tag på en dator :) Puss och kram älskling, vi hörs innan jag åker // Mamma

2009-11-26 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0