Oktoberfest

I lördags var det oktoberfest och precis som det ska vara var det öl, öl, öl, spets och läderhodsen. Kvällen började med pizza hemma hos Sara och sen tog vi en promenad i stormen (det var faktiskt storm på riktigt här i Malmö) hem till Linnéa. Mycket lyckad hemmafest, jag hade jätteroligt. Natten fortsatte med KB och dans och sen falafel och Family Guy och jag tog morgonbussen hem vid 07.00. Därav förra inlägget, jag sov alltså till 15.30 och slog därmed nytt sovrekord. Det förra var i Thailand när vi alla tre sov som döda sälar till klockan 15.00, det är ansträngande att resa.

 

Igår blev det inte mycket gjort, men jag lyckades faktiskt producera tre logotyper till typografin. Idag gör jag mitt mönster som vi måste göra för hand, det är fruktansvärt tidskrävande att göra mönster för hand. Bäst att jag fortsätter. Imorgon börjar vi 08.00 :O För mig som vänt på dygnet ett helt varv är det mitt i natten!

 

 

 

Auf Wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Undrar om du slog mitt rekord i München på 80-talet, 5,5 Liter öl på en kväll. Jag tappade bort Robban efter en timme och hittade honom igen på morgonen i ett väntrum på Hauptbahnhof, sedan tågluffade vi hemåt...

2009-10-05 @ 14:38:16
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

hahahah hmm, jag tror jag drack mindre än tre liter allafall haha! Tappade inte bort nått heller hahhahaha

2009-10-05 @ 14:44:14
URL: http://idacolliander.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaha, fan vad fint det var i lördags, tack så grymmt mycket:)

2009-10-05 @ 19:52:35
URL: http://cupcakehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0