Hej hej!

Igår var jag på samma svart-klubb som Timbuktu :) Som sagt mycket kändistätt här i Malmö...

 

Idag har jag storstädat i lägenheten och tvättat. OCH pluggat :D Å vad jag är duktig! Här är dagens skolarbete, våran lägenhet i parallell-projektion. Fett tidskrävande. Ligger 30 skisser back också, måste rita imorgon!

 

Egentligen har vi ju faktiskt lite fler möbler och så tror jag inte proportionerna blev helt exakt men såhär litet bor vi iallafall, två pers på 18 kvadrat (eller 17,5 fick jag det till när jag mätte!), vi borde vinna nått pris :)

 

Natti natti

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Hmmm sticker verkligen sängen ut så där mycke.....? Men nog är ni tappra som klarar detta. Allt annat i framtiden kommer att kännas som ett slott :)

2009-10-19 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0