Överlevde tentan

Enligt mig själv är jag godkänd på tentan, nu återstår bara lärarens bedömning som jag får om en vecka :) jag kan inte säga att det gick bra direkt, man skulle rita en robot i tvåpunktsperspektiv... svårt men överraskande roligt. Klarar jag G på tentan tycker jag nog lite om teckningskursen igen. Slutuppgiften verkar rolig också :) oj okej nu lät jag väldigt positiv, så kul är det inte. Mycke roligare med grafisk design och visuell kommunikation.

Nu ska jag sova tror jag. Juste de blev ingen kroki idag, det fick vänta till nästa vecka.


Jag har lärt mig rita i illustrator med min penna som jag fick av mina snälla päron :) det är superkul! Bilden är på Malin, hoppas den syns. God natt!


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Hej lite svårt att se bilden på Malin men det såg fint ut när man upptäckte den. Nu börjar jag komma igång med min lilla blogg oxo. Kolla in http://dpbild.blogg.se/

Kram

2009-10-29 @ 19:45:22
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0