sweet 80's

I onsdags var det studentfest på KB med tema 80-tal. Mycket trevlig kväll med fina kläder och dansvänlig musik. Mammas gamla klänning fick nytt liv och gjorde succe på dansgolvet.... hahaha!

 

Idag har jag sovit länge, äntligen. Igår blev det en lugn och mysig kväll med tacos och snacks hos Hanna. Ikväll blir det förmodligen utgång om jag inte är för trött... måste ta tag i lite plugg nu... ska göra mina egna visitkort och göra en 3D-ritning på lägenheten för hand, guldläge för mig som bor minst i världen! ;)

 

PUSS

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Snygg klänning....snygg dotter......lika vacker i den som jag en gång var :) .....eller?

2009-10-19 @ 23:15:55
Postat av: Ida

hahahhaha tack:) självklart! ;)

2009-11-10 @ 11:37:54
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0