Uppe med tuppen

Sitter här och käkar frullebulle tidigt, tidigt! Vi börjar 09.00 idag, tidigaste vi börjat nånsin! Alltså har vi ganska bra tider;) Men man vänjer sig snabbt och trots att jag gick upp 05.00 varannan dag i typ ett år så var det inte kul att sätta klockan på 07.30, blää!

Jag har skaffat träningskort på Fitness24Seven:) Ska nog träna idag, body pump, ska tydligen vara skitjobbigt. Har inte tränat sen jag kom hit... känns som det är dags nu. Cyklar ioförsig väldigt mycket nu när jag bor på landet. Juste igår fick jag veta att jag inte bara bor brevid rättspsyk utan att jag även har nära till fängelset:) kanon! Nära till allt här... utom stan!

Om en vecka kommer jag till Uppsala... har aldrig varit borta så här länge hemmifrån... hoppas allt är sig likt :) Ska bli skitkul att träffa alla jag saknar igen <3

Nej nu ska jag till skolan och ha Visuell Kommunikation och sen Digitala Verktyg första gången...

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Hoppas det gick bra på gymmet....:) Här har ned räkningen börjat tills du kommer hem! Puss och Kram från mamma

2009-10-02 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0