Uppsala-helg

I helgen har jag varit i Uppsala och ätit upp mig lite så jag klarar mig i knapra Malmö. Passade på att träffa nära och kära också när jag ändå var i stan. Nu sitter jag på tåget tillbaka till mitt nya hem. Jag är förvirrad för jag kallar två platser för "hemma". Iallafall är det dyrt att surfa på tåget så en längre uppdatering kommer ikväll. Eller imorgon om jag inte pallar ikväll.

Helgen har varit underbar iallafall, så mycket hinner jag skriva. Nu ska jag återgå till studier. Jag ska göra en poster till Fantasktisk Filmfestival i Lund, mycket roligt! Imorgon blir det Illustrator klockan 08.00.

Puss

ps. jag har ny flashig mobil (mammas gammla (max gammla)) med fungerande joystick och häftiga funktioner. Så nu kan jag fota med mobilen igen :D känns coolt!


Ettan och tvåan hos mamma


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det var härligt att ha dig hemma. Nu är det så välstädat (och tomt)igen :) Ha det så kul imorgon kväll i min gamla klänning !!?? Kram mamma

2009-10-13 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0