Ensam i lägenheten igen...

Idag är Malins första dagen på hennes nya jobb på café så jag är ensam i lägenheten igen. Jag har redan varit superduktig och städat toan och dammsugit och tvättat med mera. Nu väntar jag på att tvätten ska torka så jag kan gå ut och springa första gången i vår fina park.

Sen ska jag börja planera och jobba med en skoluppgift, jag ska bygga en fåtölj i skala 1:4 som representerar mig. Man måste ha en tanke med allt; material, storlek, färg, form. Men nu är jag ledig i tre dagar så jag känner mig inte så stressad. Den ska vara klar på torsdag och då ska hela klassen ha lite utställning i Kranen :)

Igår var vi för trötta för att gå ut så vi åt wok och kollade på Idol och Kändisdjungeln. Kändisdjungeln hade varit totalt ovärt att se på om det inte vore för att hon som spelade Pippi var med. Det var kul! :) Annars helt värdelöst!

Ikväll blir det billig öl och utgång:) Här verkar vi inte fira kulturnatten som hemma. Ha en kul kulturnatt Uppsala!
Puss

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Hej vad du är duktig. Ganska svåra men kul uppgifter ni verkar få. Jag jobbade med Galleri Ubbos sista dag igår, sålde en bild till (Gunillaklockan). Jag står nu för 75% av all försäljning på galleriet, jag tänkte tydligen rätt. Men det är långt kvar till vinst. Sedan var jag DJ som vanligt i Vårdsätra. Nu är det en kanna te med några mackor som gäller, mums. Ha de gott. Stor kram / far

2009-09-13 @ 11:54:21
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0