"Euw! Vad är det där för brun klump?" "Jaha den, hittade den i mikron, tror det är en kantarell!"

Nu har jag börjat i skolan och gått i tre dagar. Det verkar hur kul som helst och klassen är jättebra. Jag är supernöjd och längtar tills det börjar på riktigt. :) Vi har redan fått en uppgift som jag gjorde idag... kan lägga upp en bild sen.
Den här veckan har jag haft min egen hemmafru här. Hon lagar mat och bäddar och dammsuger. Idag bakade hon smarrig Liljedahskaka:
Under den här veckan i Malmö har vi blivit väldigt allmänbildade. Anledningen är att vi bara har ettan, tvåan och fyran här. Tills igår, när vi lyckades göra en kanalsökning, hade vi bara ettan och tvåan. Så vi har kollat på program som Agenda och Nyheterna. Nu känns det skönt att se lite reklamavbrottsprogram på fyran.
För ett par dagar sen flög det in en harkrank i
vår lägenhet och togsjälvmord i vårt ljus...

Cykla, cykla, cykla!

 

 

I morgon börjar jag klockan 09.00, eller kanske kvart över i och för sig för det ska tydligen vara akademisk kvart på skolan... Så nu börjar det närma sig läggdags. Nu ska jag äta lite mer Liljedahlskaka :) God natt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Kul att allt går som smort. Att ni inte gör en jordgubbspaj? Snygg bakgrund nu när du inte har din text-vägg. Nu ska jag se "Burn after reading" av bröderna Coen. Natti / pappa

2009-09-03 @ 21:01:47
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0