Kulturnatten i Malmö

Kulturnatten firas tydligen inte i Malmö så vi festade bara vanligt istället. Vi började med att äta smarrig hemlagad fiskgratäng och sen följde vi upp den med öl. Sanna från min klass kom förbi och så hade vi lite trevlig förfest. Sen fick vi tag på en taxi som kunde ta med Sannas cykel och drog ner till möllan och Debaser (vi trodde det hette The Baser haha) och fick stå i kö ganska länge. Men det var det värt, mycket trevligt ställe, lite annorlunda från BJ men kul. Jag och Malin fortsatte sedan vidare in till stan av någon anledning och hamnade på Centiliter & Gram. Kvällen avslutades med oekonomisk McDonalds-drive-in med taxi.

Påväg till Debaser...

Practical joke i korridoren, men dörrarna öppnas ju åt fel håll...
Malin ville klättra i träd på våran gård när vi kom hem men kom inte upp riktigt...

Idag vaknade jag av att Malin fick en chock när hon såg vad klockan var; 14.40! Det var den dagen det... Vi åt lunch typ vid fyra, fiskgratäng från gårdagen. Sen hängde vi i lägenheten tills vi var hungriga igen och då gick vi till Segevångs egna pizzeria och klämde en varsin pizza. Nu ska vi snart kolla på Year One som jag laddat ner olagligt och bränt på DVD...

Idag har jag planerat klart min fåtölj så imorgon ska jag införskaffa material och dylikt. Sen blir det verkstad:)

Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag trodde också de hette The Bazer :P Vi uppsalabor borde hålla ihop här nere i Malmö! :)

2009-09-16 @ 19:43:51
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Hallå. Väntar med spänning på att få se din fåtölj :) Kram mamma

2009-09-16 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0