Ledig dag = plugg

Idag ska jag plugga hela dagen. Jag ska teckna av 150 bokstäver från 6 olika typsnitt. Jag ska måla av mig själv med hatt i storlek A2, det ska bli intressant att se hur det blir... haha! Jag ska rita 5 till skisser av silhuetter. Och så ska jag läsa en tung bunt med papper och lite i en bok. Puh... nu känns det att man går i skolan igen. Men skillnaden från innan är att jag bara ser fram emot det nu :) Allt är roligt! Jag ska varva med att öva på gitarr och kanske gå ut och springa. Sen blir det filmkväll hos Sara ikväll.

Jag målade av Malins profil som silhuett :)


Ett av mina bloggfans (mamma) ville att jag skulle lägga upp
hela alfabetet som vi gjorde i skolan så här kommer det!


Nu måste jag sätta igång! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Wow vilket häftigt alfabet! Kram

2009-09-28 @ 20:30:41
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Anonym

Puh, hann du verkligen med hela det digra programmet? Hoppas filmkvällen blev kul:)

Du kan väl lägga upp ett ljudklipp också när du tränat in nåt bra med gitarren?

2009-09-28 @ 23:23:07
Postat av: Mamma Mia

Puh vilket digert program Hann du med allt? Hoppas att filmkvällen blev bra :)

2009-09-28 @ 23:27:28
Postat av: Ida

Tack tack:) Nej hann inte med allt! Haha nä det törs jag inte, jag tar med den upp när jag kommer hem istället :) Jag kan Dosed med RHCP nu! PUSS

2009-09-29 @ 01:36:36
URL: http://idacolliander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud va häftigt!!!

2009-09-29 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0