Nya skor :)

Idag efter skolan var jag och Malin på en mycket bra runda på stan. Det började med att vi delade buss med Promoe... coolt va? Sen gjorde vi lite ärenden på HM och sånt. Jag köpte ett par strumpbyxor och lite strumpor, det börjar råda lite strumpbrist i lägenheten. Innan vi skulle hem gick bestämde jag mig för att jag skulle köpa ett par skor som jag kollat på jättelänge och som tur var var det 10 % rabatt om man blev medlem på den skoaffären och så fick vi en gratis skospray också :) Jag är väldigt nöjd med köpet, jag älskar dom :)

Imorgon börjar min teckningskurs! Ganska lång lektion, 10.00 - 17.00, blir nog två matlådor tror jag. Och så ska jag ha mina nya skor på mig :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Mmm såna vill jag också ha fast röda....ovanligt va? Nu har nedräkningen börjat, snart kommer jag ned och får se hur ni har det. Det ska bli jättekul :) Kram och godnatt

2009-09-22 @ 21:56:59
Postat av: Dan Pettersson

Lycka till med teckningen imorn! Själv är jag helt slut efter allt minglande på Relationsbåten, vi var 1200 pers, körigt att hinna alla på ett dygn. Sov gott!

2009-09-22 @ 22:12:24
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

Tack tack :) Ses snart! God natt!

2009-09-29 @ 01:41:12
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0