Köp en egen säng!

När mamma var här tog jag ner extrasängen från vinden, en sån där ihopfällbar. Efter att hon åkt var jag för lat för att ta upp den igen och gjorde som alla i korridoren gör; jag ställde ut sängen utanför min dörr, med täcke och kudde och allt sånt på. Dessutom slängde jag ut dom gamla värdelösa knivarna från IKEA som jag ersatt med knivarna jag fick i inflyttningspresent av mamma. När Malin kom hem käkade vi och drack öl och jag glömde helt bort sängen. Kvällen fortsatte förövrigt på Koi, trevligt ställe :)

Imorse skulle Malin hämta sin väska på vinden och jag följde med och skulle ställa upp sängen igen. Det var då jag upptäckte det, sängen var försvunnen! Och knivarna också! Klåfingriga, snåla studentjävlar som själ av sina grannar!!! +5&%4##!!#222"€%&%&

Jag satte iallafall upp några trevliga lappar för att locka tillbaka sängen och efter nån timme när Malin skulle bege sig hem till Uppsala så stod den där igen... någon hade nog fått lite dåligt samvete. Men den är använd och lakanet är borta och det allra konstigaste är att knivarna är använda... man börjar känna av det där med att vi bor bredvid rättspsyk nu... hmmm...

Nu ska jag diska, jippi! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Man lär så länge man lever, tur att den är tillbaka då. Om du har knivarna kvar så kanske dom duger till mig. Sov gott nu...

2009-09-28 @ 00:04:26
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

Knivarna är från IKEA och kostade 40 kr därför är dom helt värdelösa, men jag tar med dom upp om du är säker på att du vill ha dom! Kram god natt!:)

2009-09-29 @ 01:38:30
URL: http://idacolliander.blogg.se/
Postat av: Bror

Oj, trodde bilden var ett skämt först. Menar, oftaman stjäl en säng xD. Aja skönt att du fick tillbaks den.

2009-10-11 @ 00:54:51
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0