Sex kvadrat var...

Vi har haft besök av min lilla mamma i två dagar, vilket betyder att vi levt på 6 kvm var... det var ganska trångt! Men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

I fredags gick jag och mamma ner till västra hamnen och fikade, det var så himla fint där och det ligger bara fem minuter från skolan, men ändå har jag aldrig varit där! Så jag blev lite turist och kollade på Turning Torso och sånt. På kvällen gick vi in till Lilla Torg och tog ett glas vin och sen åt vi världens godaste sushi på Izakaya Koi. Jag fick köksknivar i inflyttningspresent och det var verkligen välbehövligt, nu slipper vi såga i gurkan :)

Nu är min sambo Malin på jobbet och jag är hemmafru. Jag har städat och snart ska jag handla och sen laga en smarrig fiskgratäng :) Sen blir det öl och utgång!

ÅÅ jag längtar efter att skära grönsaker ikväll utan att få träningsvärk:D

PUSS PUSS



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Tack för ett par härliga dagar.Hallsviten var helt OK :) Hoppas att även fisken gick att skära....Vi hade en jättetrevlig kväll med Mimmi igår, presenterna blev mitt i prick (även till Kajsa)och alla hälsar till dig. Kram mamma

2009-09-27 @ 10:38:58
Postat av: Ida

Tack detsamma :) ÅÅ önskar att jag kunde varit med! Perfekt! Kram kram

2009-09-29 @ 01:39:21
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0