Utställning

Den här veckan har jag jobbat på min fåtölj/stol som är ett självporträtt av mig. Jag valde att göra en liten rullstol för att jag är en hjälpsam person, bild på den kommer upp snart. Vi har också jobbat i klassen med vår utställning på skolan. Vårt tema var flytt för att vi flyttar in på skolan nu. Så vi gjorde ett flyttkaos med flyttlådor där våra 36 fåtöljer och stolar fick en varsin plats. Jättefint blev det, det ser verkligen ut som ett flyttkaos. Två tjejer i klassen gjorde en finfin affisch som vi satte upp i olika skolyggnader och så hade vi en pizzakartong som gästbok. En vecka ska vi ha utställningen från och med igår.

Idag har jag och Malin varit på stan och handlat lite. Jag har fått CSN nu äntligen så jag känner mig rik. Jag köpte en kjol, ett par byxor och örhängen. Juste Malin har också skaffat en blogg, gå in och kolla: Malins blogg

Ikväll ska vi ha drink-kväll hemma hos en klasskompis och sen blir det nog utgång :) Och imorgon är det tydligen kulturnatten här, så den firades visst iallafall, fast helgen efter Uppsala. Då ska vi nog också ut och festa.

Har ni vägarna förbi Malmö så kom och kolla på DVK '09s fantastiska utställning i Kranen på Östra varvsgatan 11a, bakom rulltrappan. :)


TJO

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Häftigt!! Hoppas nu att utställningen får stå kvar till torsdag em. Du få tala om att modern kommer :)

2009-09-18 @ 21:06:57
Postat av: Ida

Jag har redan sagt det så vi ska nog låta det stå tills fredag:):)

2009-09-19 @ 13:58:21
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0