bilder från sommaren

Sommaren har varit härlig och hektisk. Jag har flyttat in i min nya lägenhet och äntligen fått ordning och fint där. Sen har jag jobbat fem veckor och bara hängt i Malmö och solat och badat och svettats och fått finbesök från Uppsala flera gånger. Midsommar fiades i Emmas fina torp i Höör med snapsvisor, bad och volleyboll.

Och så drog jag, Sara och Gabbi på Emmaboda och där tar bilderna slut på grund av borttappad/stulen kamera. Fanns mycket fina bilder därifrån... och eftersom jag redan tappat kameran och fått ny på försäkringen samt fått den lagad två gånger känner jag att detta var farväl... Som lösning på kameraproblemet impulsbeställde jag en iPhone 4 förra veckan! Om två veckor kommer den :D jippi!

Impulsklippte av mig halva håret för ett tag sen också med en kökssax. Ångrar mig inte en sekund, mitt hår var så slitet. Imorgon ska jag klippa mig på riktigt, det är helt ojämt nu... :)

På fredag blir det farväl-fest för Stina som flyttar till gbg nästa vecka, fast för mig blir det inte farväl för hon kommer bara närmare mig :D Sen är det en vecka kvar tills jag, mamma, alexandra och gunilla ska avsluta denna fina sommar med en vecka på mallis! Kan inte bli bättre!



Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Hej, den sneda solnedgången är helt superb... Kram / pappa

2010-08-18 @ 11:30:48
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0