Färsk frukt

När jag var och hälsade på Malin i Köpenhamn förra helgen spelade vi in en liten film. Vi skulle göra en "färsk frukt" som finns på YouTube. Men jag tänkte inte på att Malin kunde missa min panna och att potatis är en väldigt hård frukt. Så jag bad henne att kasta så hårt hon kunde. Hon missade pannan med bara några centimeter och träffade ögat. Hahahahaha! Jag fick lite fel på ögat och såg blått men repade mig snabbt... :) Kvällen fortsatte mot Zoo-bar och ännu en galen kväll i Danmark!



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Dårar!!

2010-02-02 @ 21:45:30
Postat av: Max

HAHAHA Priceless :D! Hoppas ögat mår bra bara:p.



P.s. Är potatis en frukt?

2010-02-07 @ 13:30:03
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0