Hissen

Igår var det fika hos Jenny som fyllde 23 :) Det var jättemysigt, hon hade bakat massa olika muffins och kakor. Sen fortsatte kalaset och blev en förfest, mycket trevlig utveckling. När vi skulle gå från förfesten var det fem av oss latmaskar som tog hissen. Det var en dålig idé, den fastnade nämligen. Så vi satt därinne i en timme med öl och vin som enda proviant. Det var en sån där gammal hiss med galler för. Jag var som tur var för full för att få panik så det var rätt trevligt ändå.

När hissgubben kommit och släppt oss fria stack vi till Jalla Jalla och köpte falafel, ingen var i form för utgång så vi gick rakt på efterfest hos Sara.

Idag har jag bara sovit läääänge och gjort en typografisk reflektion.

På torsdag åker jag till Uppsala :) Nu ska jag sova. Natti natti



Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Hej jag har en bra hiss-historia, jag ska berätta när vi syns snart...

2010-02-08 @ 16:58:59
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0