TANDLÄKAREN



Igår skulle jag visa Markus Malmös uteliv. Vi köpte öl och åt sushi med Sara och sen skulle vi gå till Babel... men tyvärr hittade vi inte dit i tid. När vi var där efter nån timmes sökande var det redan stängt... haha! Så det blev fyllekäk på direkt... smått misslyckat men mysigt var det iallafall.

Idag har jag äntligen varit hos tandläkaren. Jag hade massa hål men de behöve inte lagas tydligen... måste sluta dricka cola... jag tecknade försäkring och fick en tandborste och en fyndig t-shirt...

Ikväll är planerna ännu inte färdiga, vi får se vad som händer. Tjo

Kommentarer
Postat av: Max

Vadå om de hittar hål måste de ju laga för bövelen, cola e farligt.

2010-02-07 @ 13:30:50
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0