Uppdatering

Hoppsan hade helt glömt bort att jag har en blogg med trogna bloggläsare som saknar mig så fort jag missar att blogga en helg!

Hej hej! Förra helgen var jag i Uppsala och firade Stina, det var superkul! Hon fick ett kollage och ett tal av mig, jag var lite full och nervös när jag läste talet men det gick rätt bra ändå... Väldigt kul att träffa alla hemma, så kul att jag bokade en hemresa till påsk, då blir jag hemma en hel vecka.

Allt är bra här nere i söder, vi har mindre snö här men desto mer storm... kallt som #5&?=%#€%&/!!! Måste börja använda vinterkängor igen.

Nu börjar det kännas som vardag här i Malmö. Skolan rullar på och man börjar känna staden. Kan öppettiderna för både systembolaget och Lidl... och nu går jag inte lika ofta vilse och sånt.

I skolan håller vi på med massa grupparbeten; ett inbjudningskort, en hemsida till ett elprojekt, en katalog till Kultur och Samhälle på Malmö Högskola, ett arbete om en grafisk designer (Saul Bass har jag)... det är lite förvirrande ibland med alla olika grupper men det är väldigt roligt. Inbjudningskortet och katalogen kommer tryckas och användas på riktigt sen :)

Det har varit lite klassfester också sen sist, här är jag och Sara på en :) Natti!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

"så kul att jag bokade en hemresa till påsk"



Haha, vem var det som bokade....?....och betalade.....? Men skit samma, huvudsaken är att du kommer hem....och att du rensar duktigt i ditt förråd :-) Kram mamma

2010-02-24 @ 22:46:14
Postat av: Dan Pettersson

Hej jag hade -25 och nästan en meter snö när jag var i Jerusalem sist, katt och husvakt... Chokladen bör komma snart. Vi syns oxo snart, Kram

2010-02-25 @ 19:27:53
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0