Lyckad spelning!

Pete kom tillsist och spelade för oss, inte särskilt påverkad heller för han kunde spela gitarr och minnas texter:) Det var en jättekul kväll!

Idag har jag portfolioexamination. Vi har 10 minuter på oss att presentera allt vi gjort i Grafisk Design 1, så nu är man nervös. Jag och Josefine har samma tid (den första av alla) så vi ska dela på en taxi för att absolut inte komma sent, för då dör man typ.

Nu ska jag äta frukost och måla naglarna innan taxin kommer. Lycka till mig själv! :)


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Ohhhhh vad spännande, får du betyget direkt eller kommer det senare. Hör av dig och berätta hur det gick. Kram

2010-01-13 @ 13:11:59
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: oskar

Grymt snygg header du skaffat! Diggar.

2010-01-17 @ 19:06:26
Postat av: Ida

tack så mycket:D

2010-01-17 @ 22:45:25
URL: http://idacolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0