Portfoliojobb

Min Uppsalavisit börjar närma sig sitt slut. Det har varit underbart skönt att vara hemma men jag längtar tillbaka till Malmö nu faktiskt. Kommer hem till Uppsala igen den 11 februari och firar lilla Stina som äntligen blir 20!

Förutom lite datorkrashtrubbel har allt varit kul här hemma, mysigt julfirande med familjen och roligt nyårsfirande med mera med tjejerna :)

De senaste dygnen har jag spenderat en stor del av min tid i pappas studio. Jag har gjort om det mesta till min portfolio, fotat och gjort själva portfolion. Men nu är jag nöjd och nästan klar!

Ikväll ska jag, Max, Madde och pappa gå ut och käka och sen se Avatar 3D!

Puss



Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Gudungen!

Vilken otur med alla kraschar, hoppas att det löser sig.

Ett Gott Nytt År önskar jag och familjen dig.

kramar Manne

2010-01-05 @ 16:50:39
Postat av: Ida

Hej! Jag vet, men det verkar som att det inte alls är så farligt som jag trodde!



Gott nytt år till er med! Kram

2010-01-05 @ 17:33:48
Postat av: oskar

fin bild! men du får photoshoppa bort tejpen! :D Vad tyckte du om Avatar?



/Oskar

2010-01-06 @ 21:13:08
Postat av: Max

Vad tyckte du om Avatar då:)? Så sjukt jävla bäst tyckte jag iaf. Har filmmusiken på dotan med :D

2010-01-12 @ 12:04:26
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0