Hem ljuva hem

Nu är jag trött... Har varit en hård helg med jobb och parkhäng och utgångar. Men det har varit väldigt roligt. I fredags efter jobbet cyklade jag ner till parken och sen blev det KB med Sara och igår var det förfest hos Mikael och Viktor och sen KB igen...

Idag har jag tvättat och packat för imorgonbitti kl 05.11 (billigt tåg) åker jag hem till Uppsala. Känns jättekul att komma tillbaka, saknar alla där så himla mycket och staden också!

VK-rapporten är klar men inte tillräckligt lång eller bra så den kan eventuellt leda till IG... men då får jag komplettera, inte så jobbigt hoppas jag... Ska göra det bästa av skiten nu och skicka in den!

PUSS


Sara, jag och lite av Johan i Folkets park ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0