Min fina klass

... och all mat som vi åt på skolavslutningsknytiset igår :) Supermysigt med strålande sol och på kvällen fortsatte vi i folketspark och sen debaser. Va hemma 12 dock för jag jobbade idag, så duktigt :) Nu sitter jag och Sara och ordbajsar ihop våra VK-rapporter. Det går sådär just nu. Jag hittar på andra saker att göra hela tiden.

Imorgon och på lördag blir det jobb igen och sen måste jag packa och tvätta hela söndagen för på måndagmorgon tidigt som fan åker jag hem till Uppsala!!! Stannar där en hel dag innan jag och Stina drar till Turkiet och steker våra kroppar... :)

Nu ska jag fan bli färdig med rapporten! PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Välkommen hem imorgon :-) :-)

2010-06-06 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0