Besök av ettan

På fredag får jag besök av min käre storebror :) Han ska få sin 22-årspresent av mig om en vecka, att vi ska gå och se Kent! Och så ska jag visa runt honom här nere...

I helgen var vi på den nya klubben på hotell Savoy, det var kul, missade spelningen med Kite som vi skulle se dock... Mycket trevlig förfest hos Josefine och Björn innan.

I veckan börjar vi på en ny uppgift i skolan, vi ska göra en parfym; flaska, förpackning, annons, display, namn... Det ska bli jätteroligt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vilka fryslortar!! Men kommer ni ihåg vad vi gjorde sen....? Gick in på fina Hotel Plaza på femte avenyn och drack kaffe och varm choklad i champagnebaren :-)

2010-03-10 @ 19:03:37
Postat av: Max

Kul de kommer bli, ses tvåan:D // Ettan

2010-03-10 @ 21:54:02
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0