Vår i Malmö!!!

Jag håller faktiskt fortfarande kassabok. men jag bränner lika mycket som innan ändå. Enda skillnaden är att jag vet vad jag bränner det på. Öl och falafel verkar vara en stor utgift... men jag ska inte vara allt för hård mot mig själv. Jag lagade fem matlådor idag till exempel :)

Jag har börjat träna också! :)

I helgen var det fest varje dag. Fredag: förfest hos Joseph och spelning på debaser... Lördag: förfest hos Sara och ett snabbesök på KB.

Nu har vi barmark och jättevarmt här nere. Det är så skönt att man kan ha jeansjacka igen! :D


Kommentarer
Postat av: oskar

Va!!!! Här är det ju snöstorm varje dag fortfarande :I vilken skit :(

2010-03-02 @ 01:23:26
Postat av: Dan Pettersson

Hej här är det riktig vinter, -9 grader och massor av snö. Igår kväll när jag skulle åka ut till hus och kattvaktning så körde jag fast. Jag lyckades gräva mig bakåt och efter 40 minuters kamp så kom jag loss och vände åter till stan. Jag fick ge upp, det yrde igen hela tiden. Burrrrrr. Kram

2010-03-02 @ 10:15:43
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0