Helgen




I helgen har jag haft besök av min storebror. Vi har haft det jättemysigt och jag tror han gillade Malmö. På fredagen gick vi ut på KB och på lördagen blev det köttfondue och melodifestivalen hos Josefine och Björn. Vi hejade på Manboy :(

På söndagen kom finalen då vi gick på Kent som var grymt! Det blev lite förfest hos Gabbi innan och lite falafel och öl efteråt. Mycket trevligt. Max åt nog tre falaflar under sin helg här :)

Och vädret var underbart! Men nu känns det som att det ska bli regn, men nyss var jag ute och joggade i pildamsparken i bara en tjocktröja och tajts :) Det är 5 plusgrader här nu, hoppas det håller i sig till helgen när Stina kommer på besök.

Nu är det verkstadsvecka. Tog sovmorgon idag men ska till skolan snart. Ikväll ska jag och Sara på Slagsmålsklubben på Babel! I helgen blir det Köpenhamn och födelsedagsmiddag med Stina :D


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Oj vad mycket roligt du gör. Har du kollat in bilderna på Sofia Karlsson på min blogg? Idag så sken solen här oxo så vi ligger inte så långt efter förutom snöbergen här och var som vi nog får ha kvar ett bra tag. Ha så kul och glöm inte säkerhetskopiera (tjatpappa) Kram...

2010-03-17 @ 17:34:22
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0