Doktorandposter

Idag har det varit opposition i skolan, det gick jättebra! Så nu är hemtentan borta ur mitt huvud. Och även bokbussen är avslutad. Idag var jag och Sanna (som är de enda som återstår från den forna Bokbuss-gruppen) på Imperiet och visade våra idéer till Malmös nya bokbuss. Det var jätteroligt och givande, vi satt en timme och snackade med två som jobbar där och fick bli runtvisade på byrån. :)

Nu sitter jag och väntar på Sara så ska vi laga mat tillsammans. Kommer bli tråkigt att vi inte är grannar sen... :(



Nu är postern som jag, Bianca och Caroline har gjort tryckt och överlämnad och vår doktorand.

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Skitsnygg poster. Hoppas du gjorde ett djupt intryck på byrån, du kanske kan jobba lite där...

2010-05-31 @ 18:15:14
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

Tack tack :) Hehe aa kanske om några år!

2010-05-31 @ 19:11:20
URL: http://ida.colliander.blogg.se/
Postat av: Marianne B

Vilken fin poster! Kul att det går bra för dig och att du trivs där nere!

Kram Manne

2010-06-03 @ 20:30:01
Postat av: Mamma Mia

Snyggt jobbat Ida :-) Så kul att hon gillade den.....ses snart P&K

2010-06-03 @ 20:38:29
Postat av: Hanna

Snygg tjej!!

2010-06-04 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0