Lägenhetsköp!

Nu har jag skrivit på alla papper och köpt den första lägnheten jag var och kollade på och jag älskar den. Det känns hur bra som helst. Ett plus var också att jag var den enda som budade så det blev utgångspriset på 420 000 kr. Den 2 juli flyttar jag in :D:D:D

Nu har mamma som vart här två nätter åkt hem igen. Vi har haft det jättemysigt, kollat på lägenheten, fikat på mitt jobb, käkat och ölat på möllan och spelat en massa gitarr. Nu väntar en intensiv hemtentavecka. Jag har som vanligt skjutit upp allt så länge det går och nu har det gått så långt att et inte går att skjuta på det längre! Designhistoria ska jag skriva om så det blir nog rätt intressant.

Nu är det dåligt väder i Malmö. Fast det passar rätt bra nu när vi ska skriva tenta. Hoppas det bra vädret spar sig till den 26 maj när vi drar till Siesta och ska sova i tält........ :D



Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Återigen grattis till eget boende! Här i Uppsala har vi haft riktig sommarvärme. Jag har tagit en 3 timmars promenad i Hågadalen, hur mysigt som helst. Lycka till med designhistorian som ju låter toppenkul... Kram / Pappa

2010-05-15 @ 21:23:41
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Max Colliander

Grattis till köpet, hur centralt är det? Plugga på, bara o kämpa på! Ska du till ngn mer festival? Vi ska te Arvika iaf, KEEEENT kommer :D... Ha de bäst syrran kram kram

2010-05-24 @ 00:10:44
URL: http://maxcolliander.blogg.se/
Postat av: Ida

Tackar tackar :) japp Emmaboda! Vi ses snart!! :)

2010-05-31 @ 19:13:56
URL: http://ida.colliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0