Portfolio portfolioooooo

Just nu håller vi på med våra portfolios, allafall alla vi som skjutit på det till sista sekund. Har examination på onsdag, har sista tiden av alla :) Samtidigt har vi ungefär 100 andra projekt som ska vara klara nu i maj... en hemtenta om designhistoria på ca 10 sidor och en rapport i Visuell Kommunikation med undersökningar och sånt... 3 posters kopplade till rapporten och så doktorandpostern (vår ska flyga till New York när det är tryckt sen!) har säkert glömt nått... nu känns det så underbart skönt att jag har så bra framförhållning att jag har ALLT kvar att göra när det är tre veckor kvar i skolan. Dessutom måste jag bli klar innan 27 maj för då åker vi till Siesta :) 

Fast egentligen är jag inte så stressad ändå, kommer sitta hela dagarna och nätterna nu fram tills slutet, ska inte jobba nått denna vecka. Juste jag jobbar på Coffee Point nu, i Lund och på Möllan :)


Min tillämpning av mitt egna typsnitt "Kärlekshandtag". Nu ska jag till skolan på möte med min doktorandpostergrupp och sen en låååååång eftermiddag/kväll i ateljén! PUSS



Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ja du Ida, man lär sig faktiskt med åren. Ibland kan jag faktiskt vara en dag i förväg åtminstone....:-) Fast nu är det nog inte så bra att vara en dag i förväg för då är du ju inte klar med portfolion när jag kommer.....Håller tummarna för både skoljobb och lägenhet. Kram mamma

2010-05-10 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0