Portfolion examinerad

Äntligen är jag klar med portfolion. En sak avklarad :) Det gick jättebra. Slog rekord i att vara länge i skolan, satt i ateljén i 27 timmar utan att sova. Som tur är va ja inte den enda som var så knäpp så det blev mysig natt :)

Har budat på en lägenhet också mitt i allt som antagligen är min, på fredag blir allt klart! Och bokat en resa till Turkiet med Stina och förhoppningsvis Malin :) 8 juni åker vi!!!!!!!!

Nu ska jag duscha och göra gazpacho till Filippas tapas-knytis ikväll! PUSS

Mina nya lägenhet om ingen annan ger sig in i min enmans-budgivning :)




Kommentarer
Postat av: Marianne B

Vilken fin lägenhet Roligt att du trivs med livet!

Kram Marianne

2010-05-23 @ 18:42:03
Postat av: Ida

Tack tack :D

2010-05-31 @ 19:16:53
URL: http://ida.colliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0