Siestafestivalen

Idag kom vi hem från Siesta, både tråkigt att det är slut och skönt att inte långsamt frysa ihjäl längre... Men jag har haft det skitbra trots köldnätter. På dagarna har vi faktiskt haft strålande sol (ibland) och jag har tillochmed bränt näsan. Sett en massa massa bra spelningar, bäst var Mew, Teddybears och Familjen. Många andra var grymma också!

Väl hemma var det bara att sätta igång med plugg. En vecka kvar i skolan och ändå fullt upp. Imorgon ska vi opponera på varandras hemtentor och sen blir det möte med reklambyrån Imperiet för att visa upp våra förslag till bokbussen. Ska bli väldigt kul att få komma dit och se hur det är.

Sen är det den jäkla sista rapporten vi ska skriva... vet inte hur jag ska hinna det, måste jobba också om jag inte vill leva på nudlar hela sommaren. Men om en vecka har jag lämnat in allt, packat väskan och väntar på att ta tåget till Uppsala för att åka till Turkiet med Stina! Har aldrig känt mig så välförtjänt av en semester, kommer bli underbart. Lääängtar!!

Nu ska jag somna som en prinsessa i min stora fluffiga säng som inte är 40 cm bred, hård och frostig...!

God natt

Camp Mustach (minus några medlemmar):

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Aha ny design på bloggen. Du verkar vara värd en semestertripp när du klarat av allt som du måste fixa. Kämpa på och skit i uttrycket "det är aldrig för sent att ge upp". Kram / pappa

2010-05-31 @ 18:05:58
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

hahaha jag ska, snart är allt klart! Ses snart :)

2010-05-31 @ 19:15:48
URL: http://ida.colliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0