Skriver hemtenta

Nu har jag suttit i ett dygn och bara skrivit tenta. Vi ska skriva om "10 nedslag i designhistorien". Blev klar med fem igår så idag hoppas jag bli klar med resten. Ska skriva om Gaudí nu tror jag... :)

Vår doktorand verkar vara väldigt nöjd med sin poster som jag, Caroline och Bianca har gjort. Hon doktorerar i ämnet: "Att växa upp med en utvecklingsstörd mamma" och vi gör hennes doktorandposter som ska bli 120 x 80 cm! Imorgon ska vi jobba klart med den, tror vi blir färdiga då. Sen är det bara en rapport i visuell kommunikation kvar som ska skrivas, den är bara fem sidor så det går nog fort. Och så är det bokbussen också som jag måste ta tag i nu.

Börjar äntligen se ett slut på all stress nu. Om 9 dagar åker vi till Siesta och om tre veckor åker jag och Stina och förhoppningsvis Malin till TURKIET :D Då ska jag äntligen se solen, det verkar som den inte finns här nere...


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Låter lite jobbigt men klart intressanta grejer. Hör av dig om inspirationen tryter. Kör hårt det kommer att gå bra för dig!

kramar

2010-05-17 @ 14:23:46
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0