Valborg i Lund

På Valborg passade jag på att testa Lund eftersom det ligger så nära. Dagen började tidigt med frukost och rosé hos Josefine. Sen bar det av till Lund och stadsparken där det var en hel del människor. Väldigt rolig dag :) Vid 21-tiden drog jag tillbaka till Malmö, käkade sushi med Lisa och gick till pildamsparken där några andra i klassen satt och kollade på brasan. Kl 23 deckade jag i min säng medan andra drog ut. Mycket bra för dagen efter skulle jag tillbaka till Lund och jobba :)

Har äntligen shoppat en massa förresten, fick min första lön från Coffee Point förra veckan. Har massa nya kläder nu och desutom pengar kvar!

Idag ska jag jobba på möllan. Imorgon är det grillfest hos Gabbi, hoppas på sol!

Kram Ida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0