Finmiddag

Den här veckan har alla i klassen hållt på med sina ansökningar till utom-europa-studier som aldrig verkar bli klara, fattar inte varför vår skola har gjort det så krångligt, har tagit all deras tid utanför skolan... Men nu är det deadline och jag har fått mina vänner tillbaka :) Så igår firade jag, Sara och Jos med finmiddag med kött :) Sen blev det lite förfest här som slutade på KB och Jalla Jalla!

 

Idag har jag städat, diskat, tvättat och dammsugit! Är medlem på Friskis & Svettis nu, upptäckte precis att det finns en anläggning precis vid mig :) Va på medeljympa i lördags, det var jättekul. Har saknat att hoppa runt i en stor sal till konstig musik! På tisdag ska jag på jympa igen och yoga efter.

 

På fredag åker jag till Uppsala :)

 


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Åhhh finmiddag...tygservetter. Bra att du tränar och håller dig i trim. Trevlig resa på fredag, då är jag i Oskarshamn hos bror Pelle. Kram

2010-10-17 @ 20:42:21
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Ida

2010-10-17 @ 21:36:49
Postat av: Ida

Haha det är vanliga ikeapappersservetter :) Vi ses på måndag :D

2010-10-17 @ 21:37:34
Postat av: Mamma Mia

Längtar tills du kommer. Kanske blir finmiddag här oxå:-) Å på freda ska vi lana lr? Kram mamma

2010-10-18 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0