Göteborg

I helgen var jag och Malin och hälsade på Stina i hennes nya stad; Göteborrrg! Det var den mysigaste helgen på länge, på fredagen fick vi finfin mat av vår käre kock Stina. På lördagen fick jag och Malin akta oss för spårvagnar och underhålla oss själva för stina var på viktig konferens med skolan eller jobbet! På kvällen åt vi världens godaste thai-mat och sen blev det fest. Var trist att helgen var så kort men vi kommer nog tillbaka snart :)

Har bara varit i göteborg på gothia cup tidigare... så nu har jag en lite bättre bild av staden, fast min bild av utelivet är rätt suddig...

Nu ska jag laga saffranspasta med kräftstjärtar :) G O T T ! ! !



BÄSTA LÅTEN NÅGONSIN:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0