Inflyttningsfest

Nu har jag äntligen haft inflyttningsfest  ordentligt. Med tema 90-tal. Vi var över 20 personer samtidigt på 23 kvadratmeter. Det var trångt men mysigt och idag var det minst sagt stökigt här men det var det värt. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. :) Jag hade köpt en ny fin och glansig skjorta på myrornas dagen till ära och varit och rotat fram nostalgi från förrådet. Äntligen fick jag nytta av att jag sparat ALLT i hela mitt liv.

Jag hittade alla mina gamla OKEJ-tidningar, brythjärtan och Mina Vänner-böcker som alla fick skriva i. Under kvällen spelades nästan bara gamla CD-skivor och kasettband.

Nu ska jag sova, ska jobba imorgon! Nästa helg åker jag och Malin och hälsar på Stina i Göteborg :) längtar <3




Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Groovy! Baby One More Time...

2010-10-07 @ 15:30:18
URL: http://www.dp-bild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0