Förstagångsröstaren

Idag på väg hem från skolan röstade jag för första gången. Lite nervöst trots att jag hade med mig jos som stöd. Men tillslut var alla kuvert korrekt igenslickade (fattade inte att det fanns en sån penna så man slipper slicka) och det känns mycket bra. Tog samma parti i alla tre val.

I skolan är vi indelade i grupper för ett jättelångt och stort projekt i grafisk design III, vi ska formge artistbooks. Vi är inte helt på det klara ännu vad en artistbook är men det kommer nog snart.

Min iPhone har ääääntligen kommit också och jag har inte haft sönder den ännu. Jag älskar den. Den är så perfekt! :)

I helgen blir det 20 årsfest för Sara som kommer bli awesome!

Har bokat in resa till götet och hälsa på stina tillsammans med mallan och i novenber kommer alexandra ner för att  se håkan med mig i lund. Skönt att ha massa kul saker att se fram emot när det börjar bli kallt, stormigt och regnigt.

Och juste jag kanske kommer spela min första korpfotbollsmatch den 27 september :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Härligt att du gjort din medborgerliga plikt :-) Åh tänk om jag kunde komma å heja på den matchen....vilket lag blev det?

Kram mamma

2010-09-18 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0