Fotbollsmatch!

Hej!

Helgen var väldigt lyckad med lugn tacokväll hos mig i fredags, slog rekord i antal personer som åt här samtidigt (8 st). Och liten men mycket kraftfull förfest hos Jos och Björn i lördags. Kvällen fortsatte till Inkonst och avslutades på KB.

Om en timme gör jag come-back i fotbollsskorna. Ska spela första korpmatchen med ett lag jag aldrig ens träffat. MF FK tror jag vi heter och färgerna är svart. Så nu är jag klädd för SPORT (känns ovant) och ska cykla iväg till Mellanheden. Är nervös som fan, har knappt rört en boll på tre år! Och vet inte heller om jag hittar! Men det ska nog gå bra! Är ute i extremt god tid så jag kan åka vilse ett par gånger. Hoppas jag får spela forward och hoppas jag får nummer 11 på tröjan :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna Sterling

fan vad härligt att du ska spela fotboll! snygg som vanligt är du med ;)

2010-09-27 @ 17:10:12
Postat av: Alexandra

HOPPPAS DE GÅR BRA! =) Hejja, du fixar de där..

2010-09-27 @ 17:26:02
Postat av: Dan Pettersson

Heja Fyris! Nej jag mena Heja Vaksala nej ...Heja MF FK!

2010-09-27 @ 18:26:04
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Mamma Mia

Fick du nummer 11?

2010-09-28 @ 22:19:07
Postat av: Marianne

Åh vad kul med fotboll igen! Heja Heja

Kram Manne

2010-10-03 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0