NEEEEEEEEJJ!

Är så fruktansvärt arg och besviken på valresultatet... Skulle varit med och demonstrerat idag på möllan om jag inte hade jobbat. Som tur är ligger mitt jobb på rätt plats, på möllevångstorget, där dagens demonstration mot SD både startade och avslutades. Extremt många människor hade tagit sig dit trots hällregn och jag medverkade inombords :)

I helgen hade Sara sin 20-årsfest som blev den bästa festen på länge :D Massor av Sangría och dans och kvällen slutade på KB.

Nu ska jag läsa en text om Jo Spence till GD3... God natt!

http://www.sydsvenskan.se/val2010/article1244120/Tusentals-vantas-demonstrera-mot-SD.html



Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Det är mycket spännande nu vad som kommer att hända, ska alliansen samarbeta med S eller MP eller till och med Alliansen + hela Rödgröna ihop mot SD. Misströsta inte. Vi är inte Danmark...

Härligt att se att folket inte accepterar vad som helst. Kram

2010-09-21 @ 16:46:51
URL: http://www.dp-bild.se
Postat av: Mamma Mia

Fast man får trösta sig med att 94,3 % inte tycker som dom.....och jobba för att få bort dem om 4 år......

2010-09-21 @ 20:16:05
Postat av: Max Colliander

Hej syrran, mm fan asså. I Uppsala vart vi bara 200 spontant men det va via Facebook oså som allt mobiliserades på. Du ville ha mitt tal, vad är din mail? Ha de bäst, o fina bilder!!

2010-09-28 @ 17:49:26
URL: http://maxcolliander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0